Sa ne amintim de Valeriu Popa

INTOTDEAUNA INTAMPINATI NOUL CU EXPRESIILE:
NU CRED INCA
NU INTELEG INCA
NU SE POATE INCA
Valeriu Popa

Cu mult inaintea altora inginerul Valeriu Popa incepuse sa vorbeasca deschis despre comunicarile primite din spatiu ,despre tratamentele naturiste si metodele de autovindecare pe care le propunea celor care ii solicitau ajutorul si despre experienta sa in acest domeniu.
Avand prilejul si onoarea de al fi cunoscut personal doresc sa va impartasesc cateva din cugetarile sale pe care si le exprima de cate ori avea ocazia in fata oamenilor care se duceau sa-l intalneasca in parcul 23 August din Bucuresti, la diferite intruniri, in fata studentilor atunci cand preda la facultate si cu alte ocazii:

“ Din punct de vedere chimic omul este o creatie a Divinului, dar fizicul nu poate sa salasluiasca si sa se manifeste singur fara cea de a doua parte si anume psihicul. Deci acest corp uman este format din doua elemente fizic pipaibil, cercetabil de catre stiinta si bioenergetic demonstrabil maine dupa ce stiinta il va accepta.
Corpul fizic este format din mai multe elemente si la fel si corpul energetic este format din mai multe elemente. Unul din elementele care formeaza corpul bioenergetic este corpul vital. Conform legii divine, partea aceasta vitala in timpul somnului iese din corp pentru a se incarca in vederea activitatii zilei de maine. Pentru ca noi suntem echivalenti cu un acumulator care se descarca si atunci avem nevoie de o incarcare energetica. Noi ne incarcam energetic din alimentele consumate pe de o parte, insa elementul de o importanta deosebita nu-l putem lua decat din spatiu si din zona corespunzatoare planului in care noi am fost inainte de a veni la viata.”

Vom posta pe acest blog informatii legate de activitatea lui Valeriu Popa – “Nenea Omul” , filmari, file audio, carti etc in ceea ce priveste autovindecarea celor bolnavi – multi suferind de boli considerate incurabile de medicina clasica

Va invitam sa cititi cartile scrise de dna Sanda Stefan despre Valeriu Popa si regimurile alimentare recomandate de acesta pentru diferite afectiuni la adresa www.vindecare.go.ro sau pe blogul nostru la pagina Carti

16 Răspunsuri to “Sa ne amintim de Valeriu Popa”

  1. vivi Says:

    un om de o inalta tinuta morala Valeriu Popa ajuta in continuare si dincolo de viata pamanteana. Un spirit de lumina care prin activitatea lui a „trezit” multi romani.Lumina si iubirea lui Dumnezeu sa fie cu el mereu.

  2. woody Says:

    Am beneficiat si sunt convins ca beneficiez si acum in continuare de sprijinul lui Valeriu Popa desi fizic nu mai este printre noi

  3. Cristina Says:

    Valeriu Popa este unul dintre cei care au ridicat spre cer stalpi de lumina, ca sa nu cada cerul pe noi, si-a recunoscut,inmultit si raspandit TALANTII, a avut curajul de a spune EU SUNT intr-o vreme cand altii se ascundeau. Avem nevoie de multi Valeriu Popa.Vesnica-i fie pomenirea !

  4. crisu Says:

    Multumesc lui VALERIU POPA pt. curajul sau de a ne invata pe noi atunci cand altora le era teama de regimul acelor vremuri,este martirul acelor vremuri, a suferi mult, dar nu sia negat cunoasterea primita prin comunicarile de la ADEVATUL DIVIN. Multumesc marelui OM, VALERIU POPA, pt. ca imi permite comunicarea cu dansul si acum,raspunzand la toate intrebarile pe care i le pun.Anca o data,multumesc,MARE SPIRIT VALERIU POPA,acum acolo in LUMEA TA DE IUBIRE SI LUMINA. VALREIA L.

  5. crisu Says:

    Inca o data mii de multumiri, pt invataturile primite de la NENEA OMUL, care m-au ajutat,ampreuna, apoi cu cele anvatate si de la MARELE SPIRIT VIAN, sa pot eu la randul meu, sa ajut la vindecarea mai multor persoane, dragi mie.Anca o data, multumiri, acolo in LUMEA TA DE LUMINA SI IUBIRE, MARE SPIRIT, VALRIU POPA. CU PROFUNDA RECUNOSTINTA SI IUBIRE NECONDITIONATA, VALERIA L.

  6. crisu Says:

    De la presoanele care sau vindecat datorita invataturilor pe care eu le-am primit de la MARELE VALERIU POPA si de la un alt MARE spirit numit VIAN, multumiri acolo in LUMEA DE PACE, LUMINA SI IUBIRE NECONDITIONATA, unde vietuieste acum MARELE MAESTRU VALERIU POPA. CU PROFUND RESPECT, RECUNOSTINTA si IUBIRE NECONDITIONATA, VALERIA L.mama CRISTINEI.

  7. ane Says:

    Nu stiu cui ma adresez dar nu are vreo importanta pana la urma.Am urmarit topicul Valeriu Popa cu mult interes,respectiv blogul postatpe forumu; bolnavilor de scleroza multipla.Cine vrea sa inteleaga ceva o sa inteleaga…Fiecare are limitele lui si e trist sa ai asa incapatanari.Este tot o durere si o disperare disimulata,cred eu. Eu sunt recunoscatoare acestui link cu si despre Nea Omu’ sunt convinsa ca nu sunt unica.
    Toate cele bune
    Ane

  8. sanda Says:

    Eu va multumesc din suflet pentru aceste filme si carti. Eu am avut onoarea sa il cunosc pe Valeriu Popa personal de cand eram mica. Mi-a transmis multe din Invataturile Domniei Sale si pot sa spun ca mi-a schimbat viata si modul de gandire complet. Nu foarte multi oameni au avut acest noroc.Nici nu stiti ce bine faceti celor care doresc sa primeasca raspunsuri la intrebarile ce si le pun. Aceste filme precum si carti fac pe aceia care le citesc sa evolueze rapid si sa constientizeze faptul ca fiecare clipe a vietii noastre este o invatatura / lectie de viata, sau sa le zicem probe daca doriti, prin care trebuie sa trecem pentru desavarsirea noastra completa ca entitati.
    Inca odata mii de multumiri pentru ca existati si aduceti Lumina in Inima noastra.
    Sanda

  9. vivi Says:

    Aceste regimuri alimentare si in special postul si clismele, pe langa faptul ca refac echilibrul si sanatatea organismului ne ajuta si psihicul si ne creste vibratia armonizand toate corpurile. Cunosc persoane care ca si mine fac in fiecare seara de cca 5 ani clisme pentru eliminarea toxinelor. Ca un sfat pentru doamnele care nu pot rezolva problemele de sanatate legate de fibromul uterin acum este posibil si in Romania un tratament rapid, eficient si nonchirurgical, acela de embolizare a fibromului uterin. Tratamentul prin embolizare constă în închiderea cu un material special a vaselor de sânge ce hrănesc fibromul. Rămas fără alimentare, acesta va involua şi se va resorbi treptat, ajungând la dimensiunea şi structura normală. Am facut si eu aceasta interventie la Spitalul Universitar din Bucuresti si din cat m-am interesat deocamdata este singurul spital din Bucuresti unde se fac astfel de interventii. Gasiti detalii pe pagina web a spitalului http://www.suub.ro
    Din pacate foarte multi medici recomanda in continuare operatia chirurgicala netinand cont de aceasta posibilitate, de care unii poate nici nu au auzit. Va urez multa sanatate tuturor.

  10. petza florin Says:

    Il cunosc pe d-nul ing Valeriu Popa incepind cu anul (cca),1988 (am tinut postul de 21 de zile cu apa distilata si clisme ,la recomandarea dinsului) si acuma zilele acestea am descoperit aceste filmari care sunt expuse pe acest site (unde m-am regasit si eu in unele din aceste filmari) si sunt bucuros sa il reascult, si sa il vad in aceste filmari. Vreau sa va multumesc pentru realizarea acestui site, nu stiu daca va imaginati cita bucuria am avut sa urmaresc aceste filmari. Toti cei care le urmaresc, chiar daca o parte din ei , inca nu inteleg, s-au inca nu sunt de acord cu ceva, au de invatat cite ceva, , cum trebuie sa gindim, cum trebuie sa mincam,…. cum sa traim printre oameni.

  11. CHISOI FLOREA Says:

    nu pot spune decat.Am facut tratament Valeriu Popa,45 zile post si clisme cu apa distilata.Raspuns suta la suta vindecare.Cred ca asta spune totul.

    • cristina Says:

      eu nu gasesc apa distilata si nici irigator ptr clisma daca imi puteti oferi informatii v-as fi recunoscatoare !!!

      • salvativasemenii Says:

        Irigator am luat de la Bucur Obor vizavi de piata pe str.Ziduri Mosi de la fabrica de plastice PRODPLAST, au si magazin la poarta. Se gaseste si in farmacii dar trebuie sa intrebati de un irigator de cel putin 1,5 litri. Ultima data am gasit apa distilata 5 litri/pret 11 lei la magazinul Dedeman. Atentie ca sunt mai multe tipuri de apa distilata. Trebuie sa scrie pe eticheta ca este obtinuta doar prin distilare si este folosita si pentru medicina. Sa aveti in vedere ca scrie destul de marunt pe eticheta.

  12. Grontzu Says:

    Am avut privilegiul sa il cunosc , si am cunoscut multe persoane vindecate sau indrumate spre vindecare de el. .Din pacate nu stiu cand a plecat din lumea asta si dece. Mi-a dat multe sfaturi despre afectiuni prezente si a avut dreptate cu privire la cele viitoare .

  13. petza florin Says:

    Felicitari domnule Chisoi Florea, pentru acest post de 45 de zile cu clisme si apa distilata, care l-ati tinut. Cred ca aveti ce povesti despre trairile avute in aceasta perioada de post si dupa. Mie mi-ar place sa stau putin de vorb cu dumneavoastra, pentru informare.


Lasă un răspuns

