Valeriu Popa – Pasti 21.04.1993 (1)

In aceasta filmare Valeriu Popa prezinta  modul de abordare a vietii in fata bolii de catre semenii nostri care se aflau in situatii limita, unii care s-au nascut cu probleme asa cum veti vedea „omul paianjen” iar altii care au dobandit suferintele in timpul vietii.

Video-ul poate fi descarcat de aici (click dreapta  Save As)

Pentru cei care intampina dificultati la descarcare facem urmatoarea precizare:  cand apasati pe cuvantul aici va apare o mica fereastra iar in partea de sus a acestei fereastre care se deschide dati click dreapta pe  salvativasemenii.files.wordpress…. si apoi Save Targhet As

4 Răspunsuri to “Valeriu Popa – Pasti 21.04.1993 (1)”

  1. cerasela Says:

    cum se salveaza??? dau clik dreapta si nu imi apare nici un targhet save!!!!!!!

    • salvativasemenii Says:

      Pentru cei care intampina dificultati la descarcare facem urmatoarea precizare: cand apasati pe cuvantul -aici- va apare o mica fereastra iar in partea de sus a acestei fereastre care se deschide dati click dreapta pe salvativasemenii.files.wordpress…. si apoi Save Targhet As
      Se pot descarca toate filmele in afara celor cu vindecatorii din Filipine.

  2. elena suschina Says:

    Nenea OMUL e fantastic.L-am cunoscut ,ii multumesc pentru ca la vremea tineretii mi-a schimbat traseul vietii. Sunt convinsa acum ca nu intimplator ne-am cunoscut,pentru ca eu la ora aceasta incerc sa le fiu de folos oamenilor . Va multumesc tuturor acelora care ati contribuit la aparitia acestor filmulete..Mi-a facut tere bine ca l-am revazut pe nenea OMUL.Eu cred ca deja e printre noi chiar daca nu a trecut prea mult de la plecarea de aici…Sunt convinsa ca pe aceste vremuri cam tulburi a revenit avind multa treaba….Va multumesc ca existati . Domnul sa va aiba in paza .Multa sanatate,pace si armonie.

  3. Autoimunizarea fizică (15) - 26 iunie 2013 - ScrieLiber Says:

    […] salvativasemenii.wordpress.com accesat la […]


Lasă un răspuns

